Strona główna
Marketing
Tutaj jesteś

Jak rozbudować konto na Facebooku?

11 lutego 2022 Jak rozbudować konto na Facebooku

Konta na Facebooku już dawno przestały być wyłącznie prywatnymi profilami osób, które wykorzystują je wyłącznie do utrzymywania prywatnych kontaktów, rozrywki czy poszukiwania wiedzy. Dzisiaj profile na FB to bardzo często kapitał, który można w określony sposób spieniężyć. 

Konto na FB — jak możesz je wykorzystać? 

Firmowe konta na Facebooku służą przede wszystkim promocji konkretnych produktów, usług, rozwiązań. Dzisiaj przez FB można prowadzić sprzedaż, niejednokrotnie znacznie bardziej skuteczną od tej prowadzonej wyłącznie za pomocą strony www. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy, szczególnie mali, którzy dopiero wchodzą na rynek ze swoimi produktami, to właśnie Facebooka czy inne social media czynią swoim podstawowym kanałem sprzedaży. W przypadku osób prywatnych spora ich część aspiruje z kolei do współpracy z różnego rodzaju markami w oparciu o influencer marketing. W jednym i drugim przypadku do sukcesu potrzebne jest przede wszystkim jedno — wysokie zasięgi i dynamicznie rozwijające się konto. Te dwa elementy są ściśle ze sobą powiązane. 

Jak budować konto w social mediach?

Podstawowa zasada jest teoretycznie prosta i banalna jednocześnie, z jej wdrożeniem do biznesowej praktyki nie zawsze jednak jest łatwo. Dla budowy konta, pozyskiwania nowych obserwujących, tworzenia zaangażowanej społeczności kluczowe są oczywiście treści publikowane w social mediach. Słowem: musisz znaleźć pomysł na siebie lub swoją markę i konsekwentnie go realizować. Co jednak, jeśli na początku masz grupkę fanów, a Facebook tnie zasięgi? Kup like na FB – możesz wykupić nowych obserwujących, polubienia pod konkretnym postem, reakcje, komentarze. Nie jest to oczywiście rozwiązanie, które zadziała na stale. Nie zastąpi ono także realnej pracy, jaka na social mediach jest do wykonania. Z pewnością jednak pomoże na początku przy niskich zasięgach, poprawi je, a tym samym umożliwi ci dotarcie ze swoim przekazem do większego grona potencjalnych odbiorców. Co zrobisz z tą szansą, zależy już tylko od ciebie. Pamiętaj: regularność publikacji, ich atrakcyjność, konstruowanie przekazu budującego zaangażowanie twoich obserwujących, różnorodność contentu — to twoje podstawowe narzędzia w pracy nad rozwojem konta. Jeśli jednak gdzieś po drodze spadną zasięgi, jeśli na początku nie potrafisz przebić szklanego sufitu ograniczonego grona obiorców — zawsze możesz skorzystać z możliwości zakupu lajków. Pamiętaj jednak, aby stawiać wyłącznie na polskie, zweryfikowane konta, a także zapewnić stopniowy przyrost tych polubień. 

Artykuł sponsorowany

Redakcja SBI

Nasz portal oferuje obszerną gamę treści związanych z bezpieczeństwem w sieci, najnowszymi trendami w marketingu, finansach oraz biznesie. Dzięki praktycznym poradom i aktualnym informacjom czytelnicy mogą lepiej zrozumieć zmieniający się świat online, prowadzić bardziej efektywny biznes oraz skutecznie zarządzać swoimi finansami.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jaki towar nie podlega zwrotowi
Komfortowe przygody na otwartym powietrzu - meble kempingowe
Content marketing

Jesteś zainteresowany reklamą?